poniedziałek, 28 listopada 2011

Push vs. pull - modele odbioru informacji.

Przemilczanie tematów (nieobecność w mediach na pierwszych stronach tematów waznych), szum niechcianych informacji i oddziaływanie psychologiczne, emocjonalne specjalistów od pozycjonowania, propagandystów, handlowców "hit-and-run"proponuję zwalczyć nieobecnością w naszym odbiorze mediów jeśli nie ma tematu.

Lubię czytać rubrykę Eryka Mistewicza w Uważam Rze. O marketingu narracyjnym.
Niedawno pisał o możliwości zamiany przepływu informacji z "push" na "pull" Ot, zamiast dawać się sterować, przeładować szumem informacyjnym i wciągać w emocjonalną i populistyczną nawalankę serwowaną nam przez media (plus tony niechcianej reklamy), można sobie poustawiać czytnik rss by ciągnął strumień newsów (również z zagranicy), kategoryzował je i filtrował pod względem występowania słów kluczowych.

Czytniki RSS to np.
Desktop:
Great News http://www.curiostudio.com/

Online:
Netvibes http://www.netvibes.com
Google Reader http://reader.google.com

W telefonie,
Dobry czytnik oferuje Opera Mini.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz