sobota, 26 maja 2012

MBA z Magdą Gessler (brawo TVN)

Każdy odcinek to biznesowy "case study". Z uwzględnieniem "czynnika ludzkiego", ambicji, zaufania lub jego braku, odkrywania talentów lub ich niszczenia, nakładania się nieformalnych relacji, rodzinnych, towarzyskich, biznesowych na formalne a nawet walki z uzależnieniem., gotowości do zmiany lub jej odrzucenia. Pokazuje specifikę biznesu rodzinnego, prywatnego, ze wszysktimi jego zaletami i wadami. Pokazuje źródła sukcesu, logistykę (produkcji - przygotowania potraw, dostaw i magazyny - zaopatrzenia i przechowywania składników, przejrzystości oferty, dbałość o jakość). Nie zawsze wszystko jest powiedziane wprost, wielu zjawisk jednak można się wielu rzeczy domyślić - dzięki doskonałemu montażowi, opowiadaniu obrazem. Nie dziwię się, że taki program spotkał się z odzewem, również negatywnym, artykułami o tym, że program zniszczył tę czy inną restaurację. Programy Magdy Gessler pokazują też zjawiska społeczne, jak żyjemy, jak korzystamy z życia, jaki wpływ ma na nas życie od 20 lat "na dorobku", "wyścig szczurów" i związany z tym wzajemny brak zaufania. (patrz również: Magda Gessler: żremy, nie jemy w Gazecie Wyborczej)  Duże gratulacje dla TVN za niezmiernie wartościowy moim zdaniem program. Można obejrzeć w internecie:

http://kuchennerewolucje.tvn.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz