sobota, 5 maja 2012

Najlepszy film wojenny? Thin Red Line.

Właśnie obejrzałem, przepiękne dialogi, wspaniała ścieżka dźwiękowa Hansa Zimmera. Muszę koniecznie przeczytać książkę, na podstawie której powstał ten film. Szukam na YouTube wywiadów, fragmentów nie wykorzystanych w filmie. Np. wywiad z odtwórcą głównej roli Priv. Witta.



Oficjalny trailer:


Muzyka opowiada tutaj wszystko. Zamknij oczy... Płakałem, gdy zginął Witt. "You are just too soft, not taugh fibred enough, Staros..."



Inconceivable letter... koniec największej miłości życia, koniec dziecięcej niewinności ... ściśnięte, struchlałe, spopielałe serce.



My heart turned into a stone. "You still believe in this beautiful light? How do you do that? You are a magician to me.



I've seen light...



Bitwa, lider... Rosy-fingered dawn... We read Homer at (West) Point, in Greek.
...played a role I'd never conceived.



(Hans Zimmer - "Beam"). Zamknij oczy.

1 komentarz:

  1. Filmu nie widziałem, natomiast w młodych latach fascynowałem się trylogią "Stąd do wieczności", "Cienka czerwona linia" i "Gwizdek".

    Tę pierwszą część mam gdzieś jeszcze na półce w oryginale.

    To dość szczególna trylogia, bo bohaterowie często giną na końcu tomu, by potem w kolejnym pojawić się pod nieco zmienionym nazwiskiem np. Prewitt - Witt.

    Bardzo polecam do przeczytania. :)
    Może i sam sobie to odświeżę...

    OdpowiedzUsuń