sobota, 2 czerwca 2012

GW - Magda Gessler skrytykowana.

Programy Magdy Gessler jak już wspomniałem, są dla mnie wielkim odkryciem. Każdy odcinek to dla mnie MBAjowe Studium Przypadku. Pani Magda obnaża słabości naszego małego biznesu a program niedopowiada ale pozwala się często domyśleć nieformalnych, związanych z ludzkim czynnikiem, problemów jakie nie pozwalają rozwijać się małym przedsiębiorstwom. Mam odczucie, że to boli, że czyjeś interesy są dotknięte. Nie pierwszy raz Magdie Gessler się dostaje. Przykład, nie pierwszy bo były o tym jak  Pani Magda "zniszczyła" swoim programem tę czy inną restaurację, znów niezrozumiały dla mnie w swojej stronniczości: http://wyborcza.pl/magazyn/1,126715,11848513,Co_Magda_Gessler_wie_o_poledwicy__Moze_pomylila_ja.html?utm_source=HP&utm_medium=AutopromoHP&utm_content=cukierek1&utm_campaign=wyborcza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz