niedziela, 22 kwietnia 2012

Dzieci widzą świat inaczej - kampania na rzecz bezpieczeństwa.

Doskonały pomysł graficznego przedstawienia problemu. Przydałby się w Polsce, gdy media donoszą o kolejnych zatruciach dzieci środkami czyszczącymi. Zwraca też uwagę producentom na stosowanie kampanii reklamowych relkamowych typu: WC-Kaczka, Kret, barwienia na kolorowo chemikaliów, dodawania kolorowych granulek. Mnie jako rodzica bardziej przekonywałoby zastosowanie kolorystyki zniechęcającej dzieci do zabawy, ostrzegawczej, podobnie jak w przypadku np. pestycydów i farb. Wybielacz niech będzie wybielaczem a nie WC kaczką !!! Kret niech będzie oznaczonym strasznymi trupimi główkami specjalnym środkiem chemicznym, ze specjalną nakrętką, której dziecko nie otworzy. Spadnie sprzedaż? Trzeba pomysłu: nasz produkt jest bezpieczny dla Twojego dziecka.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz